Zichtbaar resultaat

Een van de redenen waarom het zo leuk is om met ouderverening ‘Ibtisama’ te werken: ze gaan altijd direct aan de slag met suggesties en ideeen. We introduceerden in de afgelopen 3 jaar stapsgewijs nieuwe methoden en technieken om onderwijs te geven aan kinderen met ernstige ontwikkelingsachterstanden.

Vaak was voor de vrijwiligers van ‘Ibtisama’ moeilijk voor te stellen hoe deze methoden tot resultaten zouden leiden. Het vroeg heel wat vertrouwen om er mee aan de slag te gaan, zeker als het niet direct lukte.
Onze vrijwilligers zeiden ook deze keer weer hoe warm en liefdevol ze de sfeer vonden bij ‘Ibtisama’ en hoe ze genoten van de energie waarmee de leerkrachten daar de hele dag in touw zijn.

Het is prachtig om te zien waar dit toe leidt. In dit korte filmpje ziet u hoe het gezamenlijk werk van de vrijwilligers van stichting Nour en stichting Ibtisama tot zichtbare veranderingen heeft geleid bij de kinderen.