Weerzien in Ouarzazate

Ik ben terug in Ouarzazate voor een bezoek aan het project om te kijken hoe het nu gaat met de kinderen, de ouders, de vrijwilligers en de programma’s.

Het is fantastisch om te zien wat de vrijwilligers hier voor elkaar gekregen hebben. Ze zijn een speciale klas gestart.

Ik werd onthaald door alle kinderen van de klas die het liedje zongen dat we ze van de zomer geleerd hebben en me allemaal een bloemetje aanboden. Daarna was er een feestje waarbij de kinderen en de aanwezige moeders liedjes zongen en waarbij er natuurlijk heerlijk gegeten werd.

Deze week wacht mij een vol programma met ontmoetingen, testen van kinderen, bijstellen van programma’s en beantwoorden van de talloze vragen die de vrijwilligers en ouders inmiddels hebben. Tussendoor probeer ik het blog bij te schrijven om iedereen die ons steun te laten zien wat er dankzij deze steun al gerealiseerd is.

Maretha