Wilt u ons helpen?

Stichting Nour
Help ons een handje
Sla de handen ineen voor stichting Nour
Sla de handen ineen
Draag bij aan het werk van stichting Nour
Help ons met uw expertise
You be do voor stichting Nour
Cadeautje voor u, cadeautje voor ons.
Verlanglijst stichting Nour
Onze verlanglijst

Stichting NourHelp ons een handje

Met een kleine gift draagt u bij aan grote dromen. Stichting Nour is een ANBI, dus uw gift is (boven uw persoonlijke drempel) aftrekbaar van de belasting.

Stichting Nour, Utrecht. Rekeningnummer: NL68 RABO 0360 170 501 .

Enkele donateurs steunden ons op een bijzondere manier: Zij vierden een feest en vroegen hun gasten een bijdrage voor stichting Nour. Daar waren wij ontzettend blij mee!
Anderen maakten een reis naar Marokko en steunden stichting Nour. Lees over de bijzondere reizen van ‘Tour de Nour‘ en de ‘Butsmutsen on tour‘.

Sla de handen ineen voor stichting NourSla de handen ineen

… voor een nieuwe leerkracht voor kinderen met autisme. Enkele donateurs gingen u voor en maken gebruik van een aantrekkelijke fiscale regeling. Dankzij hen kunnen wij in de komende 5 jaar een leerkracht ondersteunen die Applied Behaviour Analysis (ABA) onderwijs geeft aan kinderen met autisme. Hier leest u er meer over.

Nu is er een wachtlijst. Meer kinderen kan deze ene leerkracht niet lesgeven. Wilt u helpen een tweede leerkracht te ondersteunen? Dat kan met een herhaalde donatie. Die is geheel aftrekbaar voor de belasting (zonder drempel). Informatie over deze nieuwe wens komt spoedig op de site. Wilt u alvast meer weten? Mail dan naar info@stichtingnour.nl.

Draag bij aan het werk van stichting NourHelp ons met uw expertise

Kennis delen doen wij met experts: orthopedagogen, leerkrachten, ervaringsdeskundigen, studenten. We zijn ontzettend blij met de bijdragen van deze vrijwilligers. Professionals met een Marokkaanse achtergrond zijn bijzonder belangrijk voor ons werk.

Wilt u een bijdrage leveren als vrijwilliger en heeft u expertise die bij ons project past? Wij zoeken professionals in zorg en onderwijs, maar ook mensen die willen helpen bij het vertalen of inspreken van teksten in het Marokkaans Arabisch en het Frans.

Voor de komende periode zijn we op zoek naar:

•  mensen die willen helpen bij het vertalen of inspreken van teksten in het Marokkaans Arabisch en het Frans.

Kunt u op een andere manier bijdragen? Schrijf ons dan: info@stichtingnour.nl

You be do voor stichting NourCadeautje voor u, cadeautje voor ons

Koopt u wel eens boeken via een online boekwinkel?

Bestel dan eens bij Youbedo.com. Bij deze duurzame webwinkel vindt u dezelfde boeken (meer dan 4.000.000 titels), voor dezelfde prijs. 10% van uw aankoopbedrag gaat naar een goed doel van uw keuze.

Koop dus eens een cadeautje of studieboek bij Youbedo en steun stichting Nour. Geen extra kosten voor u, wel extra middelen voor ons werk.

Verlanglijst stichting NourOnze verlanglijst

Dankzij onze donateurs hebben we al heel wat kunnen verwezenlijken. U ziet het hier:

Maar er staan nog een aantal wensen op onze verlanglijst.

• Een tweede leerkracht voor de kinderen met autisme.

• Orthopedagogische materialen voor kinderen met ontwikkelingsstoornissen en didactisch speelgoed.

• De aanschaf van een psychologische test.

Onze eerdere doelen konden wij realiseren dankzij de steun van:
  • Stichting J.C.C. van Veen
  • Remonstrantse Gemeente Twente
  • Remonstrantse Gemeente Geertekerk Utrecht
  • het Team van Tour de Nourhand
  • Protestantse Gemeente Breukelen
  • Protestantse Gemeente Rhenen
  • Vrije Jeugdkerk kampen
  • Gasten van het verjaarsfeest EvdS
  • Gasten van het promotiefeest SdW
  • Gasten van de bruiloft van Pauline en Joost
  • St. het Glazen Huis
  • Bureau voor coching, onderwijsadvies en interim management Cornelie Kool
  • Fooienpot van Kapper Venice Utrecht
  • ‘de Butsmutsen’ familie en vrienden
  • en vele individuele donateurs, die wij voor hun privacy graag met hun initialen weergeven.

De Nederlandse vrijwilligers werken zonder betaling en ook aan Marokkaanse zijde werken de ouders van oudervereniging Ibtisama onbezoldigd. We kregen steun van stichting Tichka die ons in de zomer van 2012 het gebouw van hun meisjesinternaat ter beschikking stelde en ons met raad en daad bijstond.