Vervolgplannen 2014-2015

Hoe gaan we verder?

In Ouarzazate worden plannen gemaakt voor de bouw van een centrum. Daarin zal ruimte zijn voor kinderen met autisme en hun ouders. Onderwijs, vroege interventie en hulp voor ouders zijn zeer gewenst. Onze expertise wordt enorm op prijs gesteld, want als dat centrum er straks zal zijn, wat zouden ze er dan kunnen aanbieden?

Wij denken daar graag over mee. In de komende tijd zullen we met professionals in Marokko en in Nederland kijken hoe wij kunnen bijdragen.

• Ons volgende doel is het organiseren van een uitwisselingsbezoek. Wij zouden de professionals die een rol gaan spelen in het nieuw te bouwen centrum graag uitnodigen voor een werkbezoek aan Nederland. Ook zouden we graag een tegenbezoek organiseren met professionals uit Nederland.

• Verder hopen we onze contacten met een universitair centrum uit te breiden en een gezamenlijk onderzoeksproject te starten.

• Tenslotte blijven we in het komend schooljaar de klas van Ibtisama ondersteunen. Dankzij hulp van vrienden en donateurs kunnen we de financiering van het salaris van een leerkracht met een jaar verlengen.

Wilt u ons helpen bij het realiseren van deze plannen?

Dat kan heel eenvoudig!Kijk eens hier

Wilt u onze activiteiten verder volgen?

Zoek ons op en ons
of kom nog eens terug op onze site.